lördag 16 maj 2009

Debutromanen får egen blogg


Först och främst, jättetack till alla för den enorma respons jag fick på förra inlägget!

Jag tänkte: det är väl omöjligt att hitta folk som är intresserade av att tala in en ljudbok... men äh, jag lägger ut frågan i alla fall. Och gissa vad... det dök upp ett antal! Visserligen fick jag säga nej till några direkt, djupa och sexiga mansröster är inte helt rätt för att läsa en roman som handlar om och berättas av en ung flicka.

Jag håller på att skicka ut romanen till några kontrolläsare/granskare och letar tryckeri. Boken har också fått en egen blogg, http://morkretsvaktare.blogspot.com/, som kommer att handla om den och senare hosta filer.

Framsidebilden var en gåva till mig för 10 år sedan från Ulrika Johansson, som nu får stå sitt kast och teckna mer. =)

Nu kör vi. Det är dags.

3 kommentarer:

Beelzebjörn sa...

Trevligt.
Kommer att läsas ;)

Marit sa...

Kommer absolut att läsa din bok när den kommer ut. Jag skulle också absolut hjälpa till med att läsa in den men du hade redan fått massor som kunde så det är lite sent antagligen. Men tänkte påpeka det i alla fall (jag har en ganska trevlig högläsninsgröst har jag hört från andra även om jag själv inte håller med :P )
Kram och Lycka till!
/Marit

Victor sa...

vulkan.se? Fast jag vet inte själv om det är nåt att ha/använda!

Stella och Molly

Stella och Molly